Gå til innhold

ha ha, må le av

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

meg selv!

er så opptatt med bim at jeg glemmer å sjekke mail *noter at det nå var nesten 50 mails i innboxen*

glemmer å skrive skoleoppgaver (er jo derfor jeg egentlig skrur på maskina)

sitter pissatrengt leeenge nok, og sulten for den saks skyld, fordi jeg ikke vil gå fra.

uff og uff. he he he

er det da man virkelig kan skrive under på hvor flott dette forumet er? og hvor mange sinnsykt flotte, koselige, smarte, velmenende og GODE damer som sitter her :)

Må bare igjen sende en takk til dere som gjør alles hverdag lettere og hjelper til med alle mulige spm :) :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7089167-ha-ha-m%C3%A5-le-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt flau i dag.. mannen har dagen hjemme i dag!!

Og her sitter eg da i morgenprosedyren min!!!

-pc på fanget

-godmorgennorge på tv

-avisen på den ene siden

-frokost, frukt og kaffi på den andre siden

(har fått barn på skole, satt på vaskemasin og diverse.. da)*ler*

Viktig med en god start på dagen!! Hehe..

Annonse

Hehe, det kan bli litt i overkant ja. Og sånn har jeg hatt det nå i 2 år!!! Begynte da jeg var gravid med snuppa, var sykemeldt nesten hele tida og BiM ble mitt faste holdepunkt. Så kom jenta ut og jeg hadde en million spørsmål - DiB ble nesten enda viktigere (satt der bare når hun sov da, men dersom hun ikke sov til vanlig tid må jeg innrømme at jeg ble litt stressa *fnis*). Og nå når jeg føler jeg har litt mer kontrollen på å være mamma så har vi søren meg lyst på en til. Og med prøving kommer spørsmål og behov for å prate om ting man ikke prater med andre om. Så ja - hos meg er disse sidene uunnværlige :oD All honnør til damene her inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...