Gå til innhold

Hvilket kjøp er det beste fra utlandet? (Mange svar ønskes)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sparer man mest på å handle fra utlandet? Hvilken butikk er best?

"Konkurransen" gjelder uansett type vogn. Levering til Norge og inkludert moms, ellers gjelder det ikke:) Ekstrautstyr må også regnes med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikken har jo kjempebra utvalg! Men hvilke vogner gjør man størst besparelse på når man importerer selv?

Skrevet

Jeg har regnet en del på TFK vogner, og funnet ut at du spare omtrent 50% på det beste kjøpet over internett. Da har jeg tatt hensyn til frakt, toll og moms. Prisenen varierer en del fra land til land, og så må du ta hensyn til euroens kurs. Jeg anbefaler deg å bruke leverandører som er anbefalt og prøvd av andre da det finnes mye rart i internett verden i dag! Har ikke sjekket dette pingpong selv, men er på vei! Ellers synes jeg www.babyjungle.nl har veldig oversiktlige og enkle sider og bestillingsprosedyrer.

Skrevet

Dytter litt. Lurer også på dette, jeg.

TFK var smart. Men det dumme er jo at man ikke kan snu (ikke vendbar kjøreretning) syns nå jeg.

Skrevet

Kjøpte bugaboo cameleon fra babytrader.co.uk. Betalte ca 6800 inkl alt; gratis frakt, ingen toll på barneutstyr (kun tollgrbyr på 170 kr) og 25 % norsk moms. Her hjemme koster vognen 8500 kr. Kjøpte ikke noe ekstrautstyr, men vet du kan spare endel på det også. Tok under to uker å få vognen.

Skrevet

TFK er ei knallbra vogn! Sikkert smart å spare penger ved å kjøpe den (evnt. andre vogner) i utlandet! Men vi valgte å kjøpe den her hjemme etter å ha undersøkt litt ang. reklamasjon. Hvordan vi skulle forholde oss om det oppstod noe feil ved vognen etter at vi hadde brukt den.Noen andre som har sjekket dette???? Hvis ikke,gjør det før dere handler i utlandet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...