Gå til innhold

Au, hvordan klarer dere å ha samleie?

Anbefalte innlegg

Har slitt med åreknuter i underlivet i flere måneder - gjør vondt bare å tørke seg. Tenkte i dag at jeg skulle prøve å tøye litt, stakk èn finger 1cm innenfor og trodde jeg skulle falle om av smerte. Hjelpe seg, aldri kjent maken, ingen fingre inn, ingen tissemann inn og ikke tvil om at jeg må bedøves fra livet og ned når barnet skal ut!

Fortsetter under...

Åh, glad det ikke bare er meg! Følte meg såå teit. Dette er mitt første barn, og jeg vet jo at det er en del smerte i vente, men at det skulle gjøre så vondt bare å ta i området... og så få uker igjen til det store barnet skal ut.. au.. ser for meg maks revning.

Hihi, nei - blir ikke noe tøying her i alle fall, får vondt bare av tanken. Tror jeg kommer til å takke nei til stripping, hvis jordmor foreslår det, kommer jo sikkert til å begynne å hyle av smerte. Får heller ta den biten når fødselen er i gang, ingen vei utenom!

Flinke jenter fikser alt ;-)

Annonse

Hehe, godt å se det er flere som har det likedan her. Har så sårlig samvittighet jeg, men samleie her i gården er mangelvare for tiden og har vel vært det en stund også!:) Det står ikke på lysten men gjør rett og slett alt for vondt.......

Sex, hva er det???? hehe.... Sist vi hadde det, for et par mnd siden ble begge såre og fikk vondt i mange dager etterpå.....

Vi snakket om å ha det igår kveld....., men fant ut at vi venter litt.... i.o.m at det faktisk kan sette i gang fødsel..... hehe,

Sliter heldigvis ikke med det. Vi har hatt sex uten problemer (stillingene kan jo ikke varieres så mye, ler men ellers har det vært bra!) Problemet nå er at samboer synes det er litt "ekkelt", han føler babyen er så nær. Og nå vil jeg ha masse sex, nesten bare 2 uker til termin jo! Nå kan babyen bare komme. ;) Hm, lurer på hvordan jeg skal lure ham jeg....

Annonse

Har måttet gi oss vi og nå ... hi hihi...

Ikke er det behagelig på noen måte, og dessuten har min kjære samboer fått det for seg at han "ligger å dytter" på lille babyen vår :)))

Optimisten :))

Så nå blir det vel ikke no før fødselen er over.... :)

heldigvis er sambo fortsatt stålende fornøyd på dette området... han ble i alle fall storfornøyd etter at jeg var ferdig med den kuren som jeg drev med der... for da ble det jo ikke noe sex på en hel uke og det var mest ille for meg... så han ble ganske fornøyd når jeg først kunne tenke tanken på sex da ja :)

Hihi, de fire første månedene hadde vi ikke sex pga at jeg hadde blødninger. Så fikk jeg bekkenløsning...Sex det har vi bare hatt et par ganger i det her svangerskapet. Med tanke på at det tar rundt 6 uker før man er klar igjen etter fødselen så bør vi vel snart ha det...

Samboer er forresten ikke så veldig ivrig på å ha det heller, han synes det er litt rart med at bebisen er så nærme - det skjønner jeg godt.

Nå begynner jeg også å bli kjempesvær - har lagt på meg over 15 kg allerede, eller var det 20???

Samleie har vi ikke hatt på mange måneder. Sist vi prøvde måtte vi slutte fordi det bare var vondt. Har ekstremt såre slimhinner. Derimot har vi ofte sex - det finnes da gode alternativer til samleie:))

her er det faktisk hei og hå ganske ofte ..heheheheh

men så har jeg jo en mann som blir borte i 14 dager av gangen så når han kommer hjem blir det et hormonelt kaos av det store heheeh..

er faktisk ganske keen på litt sengekos for tiden kanskje fysen heheheh det og laaaaaaange glovarme dusjer..

kanskje hekta på sex på grunn av at det er driiiit herlig å dusje etterpå.hihihihihi

gubben min syens jeg er sexy gravid faktisk hihihi .har jo ikke små bryster til vanlig men sist gang sa han ...eg tror du må holde de derre på plass i noe eller kommer du til å drepe meg med de om du sitter oppå meg og rir heihiehihihihihi..

Er vel ikke åreknuter, men jeg hadde en periode da jeg også var veldig hoven nedi der, kjentes veldig trangt. Vi hadde samleie en gang da det var sånn men det varte ikke så lenge for jeg ble så innmari sår. Tenkte herregud, hvordan skal dette gå!? Følte meg helt ødelagt. Men det gikk faktisk over. Nå føles det nesten som før igjen. Håper det bedrer seg for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...