Gå til innhold

Bringebærbladte - en rekke spørsmål

Anbefalte innlegg

Er det noen som drikker det? Og tror du det fungerer, eller har du erfaring med det?

Det står på eska at man kan drikke det fra 35 uker, men det er vel ingen fare for at det kan sette i gang noe før alt er klart liksom?

Og hvor mange kopper om dagen, eller hvor ofte drikker du det?

Hilsen usikre

Fortsetter under...

Har kjøpt en pakke bringebærbladte, men har ikke drukket så mange koppene enda... Glemmer det. Orker uansett ikke tre-fire kopper om dagen så da vet jeg ikke egentlig om det har noen effekt:-/ Tror ikke du skal bekymre deg for at den setter i gang fødselen for tidlig i hvert fall.

Den e mer for å trene opp livmormuskelen. Jeg har tatt 1 kopp pr dag siden uke 32, men ikke hver dag. Merker at jeg har mer kynnere de dagene jeg drikker enn de dagene jeg ikke drikker faktisk. Men om det er tilfeldig det vet jeg ikke da.

Skal begynne med kapsler neste uke og vet rett og slett ikke om en kan kombinere de to.

Bringebærbladkapsler bruker jeg, i de er det vist mye høyere konsentrat enn i te `en! Tar 3 kapsler 2 ganger daglig... Har ikke erfaring, men det sies at det modner og at livmoren trekker seg fortere tilbake etter fødsel og.!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...