Happy-32 Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg er 2 dager over termin og min lille baby i magen ligger i seteleie. Er såååå klar for å få denne fødselen overstått, men lurer på om noen vet om man oftere går over tiden med seteleie-barn enn med hodeleie-barn? Tenker kanskje noen har erfaring eller kjenner noen som vet dette. Jeg fikk mitt forrige barn 11 dager før termin.Og nå vil jeg ikke at denne babyen skal være der inne så lenge at det ender med ks. Var hos legen i går og fikk beskjed om ca 2 cm åpning. Men vet jo folk som går med åpning i lang tid......
Dingeling Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 hei.. d har jeg ikke hørt noe om. jeg fødte en jente i sete for 7 år siden og hun kom 1 mnd for tidlig.. men hun var stor da.. så nå venter vi en gutt og gjett om jeg er spent på hvilken vei han kommer.. hehe! LYKKE TIL.. =)
pluttis Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 vet desverreikke det. jeg fikk en gutt i seteleie og jeg fikk 16 dager før tia..eneste jeg vet var at sambo IKKE fikk lov til å kjøre. her måtte det bæbu til.... lykke til med fødslen din... det går nok veldig bra skal du se........ tøff jente du.... liker det.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Har faktisk hørt noe om dette før.. Er noe om at rumpa ikke er så hardt som hodet, og gjør at modningsprossen tar litt lengre tid... De jeg kjenner som har født barn i sete, har gått noen dager over! De vil jo ikke sette igang sete fødsler heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå