Gå til innhold

Dere som spyr (litt detaljer her)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere, kommer hele sulamitten opp?

 

Jeg brekker meg masse, så spyr jeg bare opp væske eller magesyre. Kommer ikke noe mat. Sånn var det sist jeg var gravid også. Det kjennes ut som å spy vanlig, føler jo at det er det jeg gjør selv om maten ikke kommer opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alt kommer her og:( huff... begynner å bli litt lei nå... vil jo holde på maten:( men i førsten var det bare "vann" liksom... det var jo greit når jeg tenker på det nå... for da holdt jo maten seg på plass:P men vi overlever vel:P

 

alt for lille nurket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen har jeg bare brekkt meg og vært kvalm. Bare vann og syre kommer opp. Sist når jeg gikk med jenta mi, kom oppkasten så brått på. Var helt fin. Spiste middag og koste meg, så plutselig kom alt opp i ekspress fart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,kommer an på.... Stort sett har jeg ikke matlyst,så da er det jo ikke så mye annet enn gulp som kan kommer opp. Jeg har klart å få i meg litt i perioder,og klarer som regel å holde på det lenge nok til at det ikke kommer så mye opp neste gang jeg spyr heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOmmer litt an på. I går kom ca. et helt knekkebrød opp, senere et glass simpsons saft (som magen har tålt bra til nå), i dag er det bare syre som har kommet opp. Det teiteste var i helga; hadde spist havregryn med melk og det kom opp som havregrøt, lunka og godt blanda. Kanskje vi skulle rangere hva som er eklest å kaste opp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...