Fablefant✿ Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Får man regelmessig mens hvis man ikke har eggløsning?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 desverre er det noen som ikke har EL, men disse har også gjerne mye lengre sykluser.
Mrs. icsi og småen Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Kan nok desverre få det, ja... Det ser forresten mørkt ut for meg på akkurat det punktet, er på syklusdag 29 nå, av 32-40, og ingen EL ifølge FF (tester ikke, men temper...) Men det vanligste er jo selvsagt å få EL hver syklus!
Fablefant✿ Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 Jeg sluttet på p-sprøyta for et par år siden, og brukte pilla fram til februar i år. Har hatt regelmessige sykluser på ca 28-30 dager siden jeg slutta på sprøyta. Begynte med el-tester denne syklusen, men ga opp da jeg ikke hadde fått positiv test på 7 testinger. Er forresten 4 dager over IKM nå, men testet negativt på grav test på lørdag... Hmm.. Skulle liksom ønske TR kom nå da, sånn at jeg kan teste for EL igjen..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Syns jeg leste et sted at det er "vanlig" å ha enkelte sykluser uten EL, men dersom det vedvarer er det et problem man bør fikse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå