Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser av tidligere innlegg at uke 44 ikke har vært noen god uke så langt. Fikk satt inn 2 egg 2.nov og har bestemt meg for å ikke å teste før fredag 17.nov. enten mensen kommer eller ikke. Skal etter planenen ha mensen imorgen og har følt at den kommer hver dag. Har mensverk og stikking i magen. Har ikke sett noen såkalt festeblødning. Er ikke redd, heller litt aventende, håper selvsagt på positivt. Er vi ikke gravide etter dette forsøket så er vi nærmere neste forsøk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7088534-n%C3%A6rmer-meg-testdag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det, det er noen nervepirrende dager du går gjennom nå! Festeblødning er det mange som ikke har. Helt umulig å vite om du har graviditetsymtomer med stikking i magen eller mensmurring... og ikke lurt å teste før tiden.. ;-/

Men tenk positivt, dette kan gå kjempebra!!

Krysser fingrene for deg!

Klem,

Ååå, så spennende....

Angående mensmurringer så har det vært positive symptomer for meg, jeg har blitt gravid. Mistet senere, men det er en annen sak...

Festeblødning hadde jeg ikke, dette er noe de lærde strides om...

Tvi vi, lykke lykke til!!!

jeg har hatt 6 ma og sa og mistet ett barn men har to nydelige jenter..(ivf de siste 2) så totalt har jeg vært gravid hele 9 ganger, og jeg har ALDRI hatt feste-blødninger noen av gangene... men mens-smerter og stikkinger i magen har jeg hatt alle gangene. så det kan være pseitivt =)

ønsker deg lykke til med testingen 17 nov.

Takker for hilsener. Her stiger spenningen jo nærmere fredag jeg kommer. Barnefar håper av helle sitt hjerte at vi har flaks slik at de ikke må skjære mer i han. Han steriliserte seg for mange år siden etter at han hadde blittt far i tidligere forhold. Han er klar som et egg så får vi håpe at eggene våre også er det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...