Gå til innhold

Hva er den boblingen i magen min??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heij, har akkurat d samme, har tenkt tanken på at d kunne være bevegelsene fra babyen, men slått d fort ifra meg da jeg bare er 11+2, og d fremdeles er lenge igjen til man skal kunne kjenne babyen... Men kanskje d er mulig?? Er forresten åxå 2.gangs...

Vel altså, jeg er nesten sikker på at jeg kjente to ørsmå bevegelser sist uke, og da var jeg bare i uke 10... Har med sikkerhet kjent liv fra uke 13 av begge to to første gangene, så det er godt mulig det er babyen dersom det er på rett sted, vanskelig for andre og avgjøre, jeg synes ikke det minner det minste om lutbobler hos meg, men ørsmå bestmte dytt eller streif, men dette varierer nok fra person til person.

Annonse

Jeg tror nok det er babyen ja!! Det er så gøy når man kjenner det;) Jeg er 10+0 idag og kjenner svak dytting/bobling rett over "beinet". Er ganske sikker på at det er babyen ja. Helt likt som sist. Kjente det også tidlig sist, men da visste jeg ikke hva det var. Jeg var ikke helt sikker. Så i uke 16 kjente jeg ordentlig små spark. Da var jeg sikker!! Kjenner også livmoren godt over kanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...