Gå til innhold

Hva er den boblingen i magen min??


☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Er straks 11 fullgåtte - kjenner masse bobling og uroligheter/romling i magen - noen som vet hva det er?

Er 2. gangs gravid - tanken slo meg om det kunne være babyen - men det er vel altfor tidlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, her bobler det også og jeg er i 6+1 i dag:-)

Er nok bare fordøyelsen din som går litt treigere for tia, fikk vite at det var pga av at embryoen skulle få tid til å ta til seg næring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heij, har akkurat d samme, har tenkt tanken på at d kunne være bevegelsene fra babyen, men slått d fort ifra meg da jeg bare er 11+2, og d fremdeles er lenge igjen til man skal kunne kjenne babyen... Men kanskje d er mulig?? Er forresten åxå 2.gangs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel altså, jeg er nesten sikker på at jeg kjente to ørsmå bevegelser sist uke, og da var jeg bare i uke 10... Har med sikkerhet kjent liv fra uke 13 av begge to to første gangene, så det er godt mulig det er babyen dersom det er på rett sted, vanskelig for andre og avgjøre, jeg synes ikke det minner det minste om lutbobler hos meg, men ørsmå bestmte dytt eller streif, men dette varierer nok fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i magen er vel oppfolgingssporsmalet...

 

Oppover = gass (kanskje!)

Lenger ned = baby (kanskje!)

 

Jeg kjente liv tidlig i 1.svangerskap og GLEDER meg til folelsen igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok det er babyen ja!! Det er så gøy når man kjenner det;) Jeg er 10+0 idag og kjenner svak dytting/bobling rett over "beinet". Er ganske sikker på at det er babyen ja. Helt likt som sist. Kjente det også tidlig sist, men da visste jeg ikke hva det var. Jeg var ikke helt sikker. Så i uke 16 kjente jeg ordentlig små spark. Da var jeg sikker!! Kjenner også livmoren godt over kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente d i hvertfall tidligere med nr 2 enn med den første... Men husker ikke helt HVOR tidlig...

Gleder meg enormt til den følelsen, d er så utrolig koselig:)

 

D syns jeg faktisk var litt trist da de var født, at ingen skulle sprelle inni der lengre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har kjent det samme som deg siden uke 10 og er sikker på at det er babyen.

Jeg er 2. gangs gravid jeg også.

 

Gøy er det iallefall - uansett hva andre tror og mener om det ;-)

 

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...