Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en utedress / vinterdress til Teodor som han kan bruke litt ute etter jul, han får nemlig akebrett i julegave som vi må prøve litt :) Er ikke sånn at vi skal være ute lenge, bare litt :) Hva kan jeg da kjøpe? Han blir 6 mnd på julaften. Vil ikke bruke masse penger da han bare vokser ut av den ganske fort, og den ikke skal slites så hardt akkurat.

Hva med en sånn dress fra H&M eller Cubus? Noen som anbefaler noe....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lett og lett for å finne utetøy til jenta vår. Finner ikke noe ordentlig utetøy før i str 80 og det er litt stort ennå for jenta vår på 4,5 mnd. Så jeg kjøpte en dress på H&M. Er sikkert ikke all verdens kvalitet men de er jo ikke ute så lenge av gangen når de er så små. Ikke er det den slitasjen heller. Får heller pakke på litt godt ullundertøy og være nøye med å sjekke om hun er kald.

Skrevet

Vi har en fra Cubus som virker helt grei. Kjøp den i neste størrelse slik at det blir plass til en del tøy under.

Skrevet

Vi kjøpte en på Kapahl til jenta vår på 4 1/2 mnd. Den virker helt grei, fleecefôr og bomull. Den blir god og varm i vinter, tenker jeg! Hun skal jo ikke leke i snøen akkurat, men ligge i vogna si under en god og varm dyne, så da duger den!

PS! Frøkna her blir også 6 mnd på julaften! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...