Gå til innhold

Vet det er teit, men...


Myggemamma *20.07.2007*

Anbefalte innlegg

...jeg klarer liksom ikke helt å la være å tenke på om alt er bra med den lille spiren. Jeg har absolutt INGEN fysiske tegn på at jeg er gravid. Bevare meg vel, det er ikke det at jeg vil gå kvalm og ha vondt i puppene, men da hadde jeg i alle fall kanskje følt meg litt gravid.

Dette er fjerde gangen jeg er gravid, men to av gangene har det endt med MA/SA. Alle gangene, inkludert den gangen det gikk bra, har jeg vært "symptomfri." Klarer likevel ikke å la være å bekymre meg . Går liksom å venter på å se blodet i trusa.

 

Er det flerer her som er helt "symptomfrie?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du... jeg har faktisk veldig vondt i puppene, og så har jeg mens smerter nederst i magen.....

men jeg kjenner alikevel igjen følelsen av at man lurer på om den lille spiren har det bra... jeg sjekker også papiret hver gang jeg tørker meg på do.... gleder meg så sinnsykt til de 12 første ukene er gått....

mange som ikke har symptomer da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeelt symptomfri er jeg vel ikke, men er stort sett kun trett......Er tidlig enda, er kun 6+2 i dag..

Der er dager jeg funderer på om alt er ok med spiren (pga lite symptomer), men prøver å tenke positivt...der er ikke noe annet å gjøre enn å vente....

 

Som regel går alt bra, så lykke til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, vet jo forsåvidt at det er vanlig å ikke ha symptomer, og at det fortsatt er tidlig.

Åh, kan ikke få de første 12 ukene til å gå fort nok, he-he! Heldigvis er det jul i sikte. Da går ukene fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja som regel gjør det jo det :) Men jeg var faktisk mer avslappet og positiv i sommer da jeg hadde testet positivt, og da gikk det galt. Har derfor litt småangst for at det skal skje igjen. Har hørt om jenter som har mistet opp til tre ganger på rad. Typisk at jeg henger meg opp i de få tilfellene!

Skal prøve å tenke positivt jeg! Det er jo til det beste for spiren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde ikke noe symptomer før nå i åttende uke jeg, omtrent.

men så kom de.

 

og jeg så bitteliten sine hjerteslag i går:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Myggemamma!!

Vet hvordan du har det..... Har hatt det sånn jeg oxo... blir HELT paranoid av det:) men nå har jeg begynt og fått syntomer.... men er fortsatt ikke kvalm, tror vi får se positivt på det!!! Var hos fastlegen min i går, en fastlege som jeg ikke liker noe særlig:( han spurte meg om jeg var noe syk, og jeg sa som sant var at det var jeg ikke, og jeg sa at jeg syntes det var rart... og da presterer han og si at han syntes det var rart...... DUST!!! har jo hørt om mange som ikke er syk.... Derfor dro jeg til Gnekologen min, som er en privat kvinnelig lege, fikk prata med henne, hun sa jeg måtte slappe av og ikke høre på det fastlegen min hadde sagt!! hun satte opp time med UL til meg!!! Sånn at jeg skulle få slappet litt mer av! Skal dit 4 Des!! Krysser fingrerne!!

 

Krysser fingrene for deg oxo!!! Alt er helt sikkert i skjønneste orden;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...