Gå til innhold

ukjente smerter, hva er dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nok et smertespørsmål, uff stakkars meg;-)

Jeg har vondt idag på høyre side helt nederst ved livmoren. Kan sammenlignes med hold, eller i begynnelsen da no bånd ble strukket på når livmoren vokste.

Det er vondt, og hender jeg nesten ikke får reist meg. har vært sånn i hele dag. Ikke akkurat behagelig. får ikke strekt meg, det er for vondt. er der hele tiden i større eller mindre grad.

Håper noen kloke sjeler kan svare meg på denne!

ha en fin kveld alle bimdamer:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:) Jeg kan dessverre ikke svare på hva det er. Men jeg hadde det sånn selv. Kjentes ut som leverhogg på en måte. Fikk det ofte når jeg gikk tur i byen(?). Måtte stoppe opp og vente litt. Ikke godt nei! Så veldig til hjelp er jeg vel ikke...men ville bare si at alt er vel med snuppa på 4 1/2 mnd her:) Fikk aldri no svar på hva det var. Men hørte med venninner som også hadde hatt det. Kanskje det beroliger deg litt ihvertfall... :)

Skrevet

jeg har også opplevd disse smertene du beskriver. gikk en tur i går og da satte de inn for fullt. tror ikke det er farlig det er strekk i båndene som holder den tunge livmoren. og min er nok tung for jeg venter en på 4 kg og er 7 dager over termin.

Skrevet

Kjære deg, ring føden du.

Der får du sikkert et riktig svar.

Skrevet

Du kan godt ringe føden, men dette er nok bare ligamentene som strekker seg.. Babyen vokser jo enda, selv om du har passert termin : ) Har også merket ligamentsmerter de siste dagene.. Er en stund siden sist..!

Skrevet

Tusen takk for flotte svar:-)

Dere er gode å ha!

Skrevet

Var hos legen i dag, og han sa at netopp det man skulle være opptatt av denne siste tiden (er også på overtid) er:

1: Bevegelser! Roligere og seigere bevegelser er greit, sjeldnere er ikke greit, og man skal ringe føden så fort man er bekymret.

2: Vondt i magen! Kan være problemer med morkaken og skal tas alvorlig...

Så jeg ville nok ringt føden og hørt jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...