Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Må nok et smertespørsmål, uff stakkars meg;-) Jeg har vondt idag på høyre side helt nederst ved livmoren. Kan sammenlignes med hold, eller i begynnelsen da no bånd ble strukket på når livmoren vokste. Det er vondt, og hender jeg nesten ikke får reist meg. har vært sånn i hele dag. Ikke akkurat behagelig. får ikke strekt meg, det er for vondt. er der hele tiden i større eller mindre grad. Håper noen kloke sjeler kan svare meg på denne! ha en fin kveld alle bimdamer:-)
*shehasmyheart* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Heisann:) Jeg kan dessverre ikke svare på hva det er. Men jeg hadde det sånn selv. Kjentes ut som leverhogg på en måte. Fikk det ofte når jeg gikk tur i byen(?). Måtte stoppe opp og vente litt. Ikke godt nei! Så veldig til hjelp er jeg vel ikke...men ville bare si at alt er vel med snuppa på 4 1/2 mnd her:) Fikk aldri no svar på hva det var. Men hørte med venninner som også hadde hatt det. Kanskje det beroliger deg litt ihvertfall...
mor til prins Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 jeg har også opplevd disse smertene du beskriver. gikk en tur i går og da satte de inn for fullt. tror ikke det er farlig det er strekk i båndene som holder den tunge livmoren. og min er nok tung for jeg venter en på 4 kg og er 7 dager over termin.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Kjære deg, ring føden du. Der får du sikkert et riktig svar.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Du kan godt ringe føden, men dette er nok bare ligamentene som strekker seg.. Babyen vokser jo enda, selv om du har passert termin : ) Har også merket ligamentsmerter de siste dagene.. Er en stund siden sist..!
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2006 Tusen takk for flotte svar:-) Dere er gode å ha!
tullla Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Var hos legen i dag, og han sa at netopp det man skulle være opptatt av denne siste tiden (er også på overtid) er: 1: Bevegelser! Roligere og seigere bevegelser er greit, sjeldnere er ikke greit, og man skal ringe føden så fort man er bekymret. 2: Vondt i magen! Kan være problemer med morkaken og skal tas alvorlig... Så jeg ville nok ringt føden og hørt jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå