Gå til innhold

Har dere vært på "byn" enda?


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å gå fra lille snuppa jeg altså....

Og siden hun enda ikke sover natta igjennom har jeg ikke så veldig lyst til å dra ut å feste heller...

Øver på flaske, så jeg snart kan ta en tur ut med venninner da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia Tiny!

 

Første gangen æ og samboer va ute på byen va ho 6 uke. Va så trist å gå fra ho der og da!. Men vanvittig gøy å drikke og kose seg litt:)

Etter dette har jeg vært ute med venner 1 gang og 1 gang med samboer.Neste gang blir babyjulebordet,jenter som fikk barn i juli:) og så e det jo det årlige julebordet med jobb.

Vi beg. med flaske tidlig pga. treninga mi og at man kan få litt frihet til å gjøre ting.

Ho Madelen sover heller ikke natta gjennom skal ha mat 2 ganga. Men med grei svigermor som overnatte og snill samboer så går det veldig fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute på noen fester og selskapeligheter etter at jeg fikk Karsten...

 

De første ukene hadde vi ikke fått så gode leggerutiner, så da tok vi ham med og så gikk jeg hjem igjen litt tidligere. Etter at han ble 3-4 uker gammel begynte han å legge seg 19-20, og da har vi gjort det sånn at etter siste kveldspuppen kan jeg reise ut. Han bruker jo da ikke å trenge pupp igjen før tidligst 02, så det går greit. Om han en sjelden gang våkner tidligere, så kan far trøste.

 

I helgen var jeg for første gang borte et måltid. Visste jo at han tar flaske, siden jeg har gitt litt flaske mme om kvelden i blant. Og så testet vi ut flaske dagen i forveien også, for å være helt sikre. Det var litt godt, litt rart og litt trist å være borte fra gutten så lenge (kl 10- kl 17). Men tror det er viktig å vise far at man stoler på at han også kan. Og han klarte seg så bra, så jeg er nå ikke redd for å gå fra igjen, jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute på fredagen, Simen er 3,5 mnd. Ville ikke ta flaska helt, så jeg ble litt nervøs, og klarte ikke å slippe meg helt "løs".

Men det gikk greit, spiste ikke så mye, men sov godt for d...

 

Skal øve på flaska, for 2. juledag skal jeg nemlig på fest uanset! hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...