Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten tanteunge, og han våkner så hyppig på natta. Igårnatt var han våken fra kl 0100 til 0400. Min søster og samboer er slitne nå, fordi det har vært slik hele tiden men lillegutt. Han blir 2 år i desember og min søster har prøvd både lege og healer. Vurderer nå homopat. Vi har fått vite at han har falske mandler men at de sitter slik at det ikke ser ut til å være et problem. Kan noen se hva det er som gjør ham så urolig? han er født 211204.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Vil først sei at guten min begynte å sove rundt då han passerte to år, og hadde fått tennene ut.Men skal sjå eg.Ja store mandler skaper søvnproblem.Eldste mi sov ikkje før dei var vekke.Får opp bedre frå nyttår, og heilt fint på seinvinter/vår.Men få de til å sjekke meir opp med de falske mandlene.Trur de må vekk

Skrevet

Takk for svar nattinatt.

Han har fått alle tennene han skal ha, men som du sier så bør nok mandlene bort. Tenkte det var greit å spørre her slik at de får litt mer positivt å ta tak i. Hjelper mye det også:)

Skrevet

Ja jenta mi vart som ny etterpå.De må berre mase.Eg får nemlig opp at det er det som må til...Klem

Skrevet

Heisann nattinatt.

Snakka me søstra mi nettopp. Må jo formidle litt vettu:) Får bare krysse fingrene for at dette går rett vei. Takk for god hjelp:) Vi er jo så glade i lillegutt, og han er veldig rolig og tålmodig på dagtid så vi håper at han snart vil få det like godt på natten også:)

Skrevet

Ja eg ønsker dere masse lykke til.Eg veit kor stridt de har det no, og det er ikkje holdbart i lengda. Men eg håper det snart kjem i orden.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...