Gå til innhold

4 månederskontroll idag!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare 3 og 5 her også...

Men jeg er jo nysgjerrig på vekta, så jeg tenkte meg en tur innom helsestasjonen på mandag (4 mnd) for en ekstra veiing... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Skjønner at tassen vår er litt Michelin-mann (eller hvordan det nå staves...). Var på kontroll på tirsdag og da var han 63,5 cm og hele 7550 g! Liten og tjukk - og selvfølgelig kjempegod! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært og veid!! :o)

 

Karsten er nå 5700 gram og ca 63 cm lang.

 

Han legger da på seg, om enn ikke så fort... Han er blid og fornøyd, så jeg tror han får nok mat. Men han går litt saktere opp i vekt enn den gjennomsnittskurven jeg har sett. Får se hvordan vekta er på 5 måneders kontrollen, og så diskutere med helsesøster om hun synes at vi skal begynne med grøt da... Han er jo blid og fornøyd, han ville vel ha sagt ifra om han ikke fikk nok mat, skulle en tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi va på helsestasjonen i går på 4 mnd dagen hennes , ho va 6380 gr og 62 cm.. syns ho har lagt på sæ bra..hihi...260 gr på 11 dager..skal ikke på 4 mnd kontroll før 28.november.. d blir kjekt, for da har vi gruppe oxo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi også vært på kontroll, og lille frøkna mi har blitt 61 cm (var 48) og 6025g( var 2872), så her går det unna i en fei!

 

Følger kurven sin til punkt og prikke, men hater pupp, visse dager får jeg i henne kun 1-2 små måltider..., så vi fikk beskjed om å begynne med grøt... Har gitt første gang idag, og det var litt av et søl, havna overalt utenom i munnen :D

 

Flere her som har sånne hate-puppen-unger eller? Bir så misunnelig hver gang jeg ser unger som ligger pent og rolig og ammer og koser seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger ikke så mye rolig på puppen, nei...

I starten så ligger han rolig, for da kommer melka raskt nok. Men etter ett minutt kommer melka saktere og da er det kjedelig å ligge der, ja. Løsningen min har vært å gå og amme...

Ellers forsøker jeg å amme ham endel med en gang han har våknet etter en dupp. Da er han trøtt og da kan han ligge og kose seg ved puppen litt lenger... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...