mamman til luringen Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Nå har jeg mast mange ganger på deg ang. jobb, så det skal jeg ikke gjøre i kveld, for jeg satser på at du har rett i at det løser seg i forholdsvis nær fremtid ). Jeg bare ble så nysgjerrig, fordi jeg har aldri spurt deg om du tror jeg kommer til å få flere barn? Jeg har en sønn på 2 år, og vi prøver ikke på flere barn akkurat nå, men vi håper det blir om ikke så altfor lenge likevel. Jeg er født i april 1978, mannen min er født i juli 1974. Tror du jeg får flere barn? Jeg har spurt noen andre her inne, og har fått litt ymse svar, så det blir spennende å høre hva du ser. Klem
nattinatt Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hallo vennen Ja og vist du tenker at det skal ordne seg, så vil det det. Er utrulig mykje me kan styre sjølv, og be om, og få. Kan vel høyres litt rart ut, men dette har eg tru på.Du, eg fekk opp 2008 eg, at du blir gravid då.Eg lurer på om det kan ha noko med arbeid som gjer at dere venter til då.Klem
mamman til luringen Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 Ja, det har nok noe med arbeidssituasjonen å gjøre ja. Jeg var student da jeg fikk lillegutt, alt var usikkert og økonomien var dårlig. Nå vil jeg ha litt mer ordnede forhold før jeg blir mor igjen. Så det kan hende at jeg må smøre meg med tålmodighet på babyfronten, selv om jeg begynner å bli litt babysyk... sukk... Men du? Tror du at barna kommer til å få samme far? Teit spørsmål sikkert, men vi vakler en del på ekteskapsfronten og har gjort det i noen år egentlig.. Det er derfor jeg lurer :-/. Tusen takk for at du orker å svare! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå