gullklumpene('',) Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 .....har ikm i dag/morgen/torsdag..... og som alltids har jeg følt meg gravid, men denne gangen har det vert anderledes.... så etter jobb i dag tisset jeg på en clearblue digital eltest, og den var på positiv...... så har jeg kjøpt graviditets test fra quick response, og det var en svak strek..... er helt på tuppa jeg nå.... MÅ teste i morgen tidlig med "frisk" urin..... kommer ikke til å få sove i natt....min 6pp..... er glad, men ivrig på å få vite sikkert....føler meg gravid, men.....
Solskinnsjenta Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Drister meg til å gratulere jeg Lykke til !
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Oj.. gratulerer sååå masse!!!! Hvordan annerledes da?? Lykke til og sov godt.. hehe!!! Klem!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Du er nok gravid ja! Gratulerer :ø)
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Gratiss så utrolig mye.. Kos deg fremover:-)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Det hørtes lovende ut =) Gratulerer så mye!! Kos deg med spiren og lykke til med graviditeten!!
gullklumpene('',) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2006 har vert roligere nå før ikm, ikke det stresset i kroppen liksom....rare greier.... takk alle sammen...(drister meg til det jeg da...)
babyT Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Jeg tror du er gravid. Du hadde nok ikke fåttt utslag på testene hvis ikke :-) Gratulerer!!!
gullklumpene('',) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2006 takk! for man kan vel ikke ha to el i samme syklus??
Mrs. icsi og småen Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Sniker meg inn med en STOOOR gratulasjon, jeg! Det er svææært sjelden at en har EL to ganger i løpet av samme syklus, og da skulle jo heller ikke QRèn slått (om enn) svaaakt ut! Så GRATTIS MED SPIRE!!! Kos deg på 1.trim! kos fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå