Supermamma! Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Snuppa mi har fått grøt i flere uker og har ikke merket noe til det. Men nå har ho blitt så innmari hard i magen. Kan ligge å trykke i evigheter flere ganger om dagen uten resultat, kanskje bare ei klinkhard ert. Jeg ga sviskesaft til å begynne med, men hun bare brakk seg. Så ga jeg malt i stedet men det ser ikke ut til å virke heller. Har så lyst til å hjelpe ho men vet ikke hva jeg kan gi?! Noen som kan hjelpe oss i gang igjen?! Tusen takk!!
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 hva med fenikel-te? til babyen altså, sjekk med helsest om det er ok først. har hørt noen mme-barn får dette.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Kan hjelpe med noe så enkelt som å bytte grøttype/merke også.. Gutten min ble knallhard i magen av nestle grøt,byttet til hipp og etter det har han ikke hatt hard mage en eneste gang Nå takler til og med magen hans litt nestle grøt. Andre ting som kan hjelpe mot hard mage er aprikos og kiwi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå