Gå til innhold

Når fortelle det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har et kjempedilemma!! Til helgen skal jeg i 30 års dag til svigerinna mi og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg er jo bare 4+3 i dag... Kan ikke si at jeg skal være sjåfør, for det virker veldig uhøflig, da det er svigerinnas bursdag. Kan heller ikke si jeg går på penicillin, da det egentlig ikke er farlig å drikke da... Har litt lyst til å fortelle det da, men har i bakhodet at for to mnd siden så mista jeg, og vet hvor fort det kan skje i første tri.. Har noen gode råd????

jeg klarer ikke å vente så lenge.... skal fortelle mamma og pappa neste helg når de kommer hit.... da er jeg vel 6 uker tror jeg....

jrg tenker at skulle det gå galt så vil jeg ha støtten fra foreldrene mine uansett...... tenker ikke dere sånn?

Hej!

Man kan inte dricka om man går på Flagyl eller Metronidazol ;o). Då kan man få allergiske lignende reaksjoner... Veldig vanligt å bruke disse antibiotika lignende medisinene. Brukes feks ved skjedekatarr... Vet ikke men bare en ide... dvs noen kurer blir man uvel av i komb med alkohol...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...