Gå til innhold

Hei, da tusler jeg inn i 1. tri


Lillegullet130707

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei lengter med spire!

 

Jeg er 5 dager over IKM (har lutealfase på 12 dager).

Så jeg var ganske sikker når jeg fikk svaret i dag!

Jeg er nå 4+3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... bare lurte fordi jeg er 4+4 eller 4+5 og jeg har visst det siden fredagen... og jeg har termin 22/7 tror jeg... så jeg trodde at jeg burde være lenger enn deg... men jeg synes denne regninga er vanskelig... skjønner ikke helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lengter med spire!

 

Hadde jeg testet på lørdag, så kan det være at jeg også hadde hatt positiv test. Jeg testa ikke før i dag, for jeg har brukt så mange gravtester, ventet derfor ekstra lenge før jeg testet denne gangen.

Jeg vet at jeg hadde el lørdag 28. oktober. Regninga er veldig enkel om du vet når du hadde el sist. Hvis du ikke vet det, så kan du ta utgangspunkt i hvor lang syklus du har og trekke fra 14 dager, da finner du ca el-dagen. Fra eldagen er du to uker på vei.

 

Lykke til! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt når jeg hadde el nei.... hadde du første dag på forrige mens 12 eller 13 oktober?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde forrige mens 15. oktober, jeg hadde el på dag 13 (28. oktober) og hadde IKM 9. november (lutealfasen min er 12 dager).

Så lørdag den 11. november kunne jeg sikkert ha testa, men jeg valgte å heller vente for å se om mensen kom - og det gjorde den heldigvis ikke!!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilletrollet! Jeg sitter og ser på en cb-digital test det står gravid på!! Tok den akkurat og tror det ikke helt...! :0) Gratulerer så mye til deg! Er så rar følelse dette. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...