carisma Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Noen som vil prøve å spå om jeg får gutt eller jente..og når jeg kommer til å føde? Er født 16.08.86 Har en englegutt Er 8 uker på vei nå Trenger dere mer info så bare spør...Håper noen vil prøve å spå.
nattinatt Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hallo Eg får opp jente på deg. Kan du sei terminen du har fått? Er så greitt å ha ein dato å gå ut i frå.Klem
carisma Skrevet 14. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2006 har fått termin 27.06.06, men har født prematurt tidligere så er litt spent på når det blir denne gang...kan du føle noe om dette?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hei carisma Får som nattinatt opp jente til deg! Er litt reservert ift til å si noe om helse (eks. premature barn osv) men jeg får en følelse av at du vil bære barnet nesten frem til ttermin. Håper dette stemmer, da. Ønsker deg all mulig lykke til!
carisma Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 ja skjønner dere er reservert mot å si så mye om helse, men man må jo bare ta dette med en klype salt også, men er greit å høre hva dere mener om det så jeg kan være flink til å ta det med ro slik at det ikke blir noen tidlig fødsel..regner med at jeg føder litt før termin..kan du føle noe om det kommer til å bli et greit svangerskap sånn generelt?
Twig Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 jeg får også opp ei jente.. ser noe hår på hodet når hun blir født og )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå