Gå til innhold

hva er g-punk orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig jeg er helt på jordet, men får bare orgasme ved å stimulere klitoris jeg. har vel ikke prøvd noe annet heller. noen som kan forklare eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vaginal orgasme. Man får orgasme uten at klitoris blir berørt. Jeg kan få 6 ulike orgasmer. Men tror det er ganske uvanlig. Men har likevel ikke noe mer sexlyst enn andre. Der er jeg normal.

Skrevet

De fleste får den varianten du får, men g-punktsorgasme får man (de heldige utvalgte :-)) ved stimulering av et punkt noen cm opp på fremsiden i skjeden. Denne typen orgasme oppleves nok ofte som en sterkere form enn den man får ved klitorisstimulering. Men de varierer jo som den andre typen også gjør :-) Jeg vet ikke om det var noe å bli klokere av?

Skrevet

så det er derfor det er så digg å bli fingret hvis han har fingeren sin litt oppi der... hehe vanskelig å forklare...

Skrevet

PS.. eller ved å endre stillinger.. Enklest å få gjennomslag for disse evnt endringene dersom dette også er noe partneren din bryr seg om :)

Skrevet

g-punkt er fantstisk! Men etter det jeg har lært (har studert forskjellige ting de siste årene), skal det være umulig å få orgasme bare ved å stimulere g-punktet. Du må ha stimulert klitoris på samme tid. Men du får en fantastisk orgasme av å stimulere begge delene. -jeg velger å være anonym....:0)

Skrevet

Jeg får orgasme under samleie med min kjære. Da er det vaginal orgasme og den er helt annerledes enn den jeg får ved å stimulere klitoris. Den er mindre intens, men kan egentlig ikke sammenlignes med den andre for de er så vidt forskjellige.

Jeg har lest flere steder at nyere forskning viser at det ikke er noe som heter vaginal orgasme, men jeg kjenner jo det jeg kjenner og det er ikke til å ta feil av. Jeg vet ikke om g-punkts orgasme og vaginal orgasme er det samme.

Skrevet

Det er ikke alle som får orgasme i det hele tatt. Men jeg måtte bare komme med ett super tips her. jeg sitter på huk åppå han å rir. Han tar en fing litt inn i rumpa. Det tar helt av, og det virker som om jeg får flere orgasmer på en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...