Gå til innhold

leser dessverre ikke tråden din sussa...nok er nok

Anbefalte innlegg

nå har det vært nok brak og sure miner etter du kom tilbake, d har ikke vært en eneste sur mine her når du ikke har vært her

så jeg velger og overse deg

ønsker deg lykke til jeg

håper du får den oppmerksomheten du trenger

Fortsetter under...

Til Sussa

Ikke ta deg så nær av dette Sussa. Vi er mange som liker deg kjempegodt! Er ikke så aktiv med å skrive her inne, men er ofte innom og leser. Har lest dine innlegg i mange måneder, og føler at jeg "kjenner" deg litt jeg.... Tror kanskje at mange oppfatter deg som en "bråkmaker" fordi at du kanskje er litt slik som meg; (?) hater nemlig å "tape" og vil alltid ha siste ordet... Stå på Sussa, livet ditt vil bli lysere, og dersom det tar lang tid, så forsøk å finne noen som du kan prate med og som kan gi deg den støtten du trenger.

Til alle her inne vil jeg bare si at vi trenger da ikke å "sparke" de som allerede ligger nede?

Ja mye riktig du skriver bea:) takk...du virker som en snill sjel..men jeg trenger ikke nødvendigvis å ha siste ordet....og jeg tåler å tape om jeg faktisk har gjort eller sagt noe veldig galt....men nå føler jeg med mobbet ut herfra......Desverre...

Og jeg og tror nok at livet mitt blir bedre etterhvert! :) Må bare jobbe meg igjennom denne perioden... Og trodde jeg fikk støtte her...og d fikk jeg jo masse av..bare synd at noen må ødelegge:D

klem til deg Bea..og takk igjen!

Hei igjen sussa!!

Ikke la deg mobbe ut herfra...

Når den tråden var her om hvor mange prøvere vi var, var den kommet langt over 100 sist eg såg... så vi er mange her som støtter deg og IKKE har som hensikt i å bli kvitt deg!!

Vet det ikke er så lett å fokusere på det positive, det er oftest kritikken vi lar gå inn på oss..

Hadde eg spurt 10 stk om eg var fin på håret, og 9 hadde sagt kjmpefint!!!! men 1 hadde sagt stygt... ja, eg hadde sikkert hørt mest på den ene.. skjønner du poenget mitt!!

Bim er til for alle!!!

Hvis eg leser noe som eg er uenig i feks.. er det vel like virkningsfullt å la være å si noe...

Lykke til hos legen!!!

Klemklem!!!

Annonse

trodde virkelig mia_x at det skulle bli mindre krangling av å selnge ut en sånn tråd?

var det jeg prøvde å si på tråden til sussa i går.

hvorfor slenge ut sånne ting når det er unødvendig.

DET ER FAKTISK DET ENESTE SOM SKAPER KRANGLING!

dere som klager på sussa er faktisk skyld i det selv.

*riste oppgitt på hodet*

Annonse

Oi, her var det god energi!!

Jeg har ikke lest alle innleggene dine, Sussa, men jeg synes alle er helt topp for det. Tok du den??

Det maa vaere rom for alt, dette er ikke er populaeritetsforum, er det vel? Man faar bare vaere taus og ikke bruke energien sin paa innlegg man ikke er interessert i.

Jeg leser for eksempel aldri type innlegg med "hei alle" "Ups" "Aaah nei" eller "Hvem har en kakeoppskrift?" Jeg sitter noen ganger paa veldig daarlige linjer,og leser bare traader hvor jeg forstaar av overskriften hva som staar inni der, og dermed kan velge.

Men, er jeg sur paa de som skriver halve eller utydelige overskrifter? Selvsagt ikke, det er helt sikkert noen som forstaar hva de er ment for, og kanskje det bare er en hyggelig prat mellom noen som ikke har noe med meg aa gjoere.

Er det ikke typisk damer at alle maa vaere saa enige hele tiden, det er bare tull spoer du meg. Flott at du Sussa er deg selv her inne og ellers ogsaa tipper jeg, det kommer du lengst med.

Gud, saaaaa engasjert ble jeg av denne traaden, saa noen fikk til det, hehe...

Ha en flott dag damer!

så svaret ditt først nå. he he.

neida, husmor er ikke å slappe av, men det er noe annet enn å stresse på jobb.

man har tid til å ta seg litt av seg selv, iallefall fem til man får bar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...