Gå til innhold

Holdbarhet på sykehusdietten


mamma til 3 store og 1 liten

Anbefalte innlegg

Hvor lenge kan suppa stå i kjøleskapet ?

 

Hvor lenge ( mange dager ) varer den hos dere ?

 

Har min dag 1 i dag - spist 5 porsjoner med suppe og 2 store epler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint at du spør om dette for d satt j her å lurte på også... d er min dag 1 i dag også...har spist tre porsjoner suppe, men desto mer frukt... er ikke helt fortrolig m den suppen enda j har latt være å ha i hermetiske tomater og bønner.. tror du d gjør noe? ...j ble alldeles kvalm av første porsjon i dag...men har fått ned to til:)))

godt å være ferdig m dag 1....

hvordan har din dag vært da? gått fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har gått veldig fint. Tror nok det kan bli verre når det går noen dager.

Hadde litt problemer med å spise suppe til frokost, hadde mye mere lyst på en god brødskive ;O)

 

Tror kveldene vil bli værst hos meg, har lett for å putte innpå chips ol.l da men nå blir det ikke noe.

 

Tar 1 uke om gangen så får jeg se hvordan det går.

Alt i alt burde jeg ta av 20 - 25 kg som har sneket seg på gjennom de siste 16 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere:)

eg er no i min 5. uke med dietten...og eg har suppa stående kaldt og lager ny dag 4 eller 5....blir best da...

stå på jenter:)

klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh *imponert*... så flink du har vært moaas:) skal nok bli flink vi også..tjihi... d er egentlig morgenen hos meg som er værst... er skrubbsulten når j står opp og pleier å lage meg en hvitløksbaguett m ost og tomat når barna går på skolen...setter meg her m kaffen og sjekker nett litt...d er fast!! og j er jo såå glad i brødmat og hvitløksbagiss...hehe...redd j sprekker i morgen tidlig...hehe..

stå på dere også jenter...dette skal vi vel klare?!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har nettopp begynt på uke 5 og har gått ned 10 kilo:)

men fy eg e lei og har sååååååååååååå lyst på mat...smelta ost....nam...nam...hehe:)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...kan j tenke meg:))) vi får ta et fellesmåltid her inne når vi er ferdige alle mann..hehe...benke oss foran maskinen m alt vi har lyst på og kose oss:)

lykke til begge to så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...