Gå til innhold

Holdbarhet på sykehusdietten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så fint at du spør om dette for d satt j her å lurte på også... d er min dag 1 i dag også...har spist tre porsjoner suppe, men desto mer frukt... er ikke helt fortrolig m den suppen enda j har latt være å ha i hermetiske tomater og bønner.. tror du d gjør noe? ...j ble alldeles kvalm av første porsjon i dag...men har fått ned to til:)))

godt å være ferdig m dag 1....

hvordan har din dag vært da? gått fint?

Det har gått veldig fint. Tror nok det kan bli verre når det går noen dager.

Hadde litt problemer med å spise suppe til frokost, hadde mye mere lyst på en god brødskive ;O)

Tror kveldene vil bli værst hos meg, har lett for å putte innpå chips ol.l da men nå blir det ikke noe.

Tar 1 uke om gangen så får jeg se hvordan det går.

Alt i alt burde jeg ta av 20 - 25 kg som har sneket seg på gjennom de siste 16 årene.

åhh *imponert*... så flink du har vært moaas:) skal nok bli flink vi også..tjihi... d er egentlig morgenen hos meg som er værst... er skrubbsulten når j står opp og pleier å lage meg en hvitløksbaguett m ost og tomat når barna går på skolen...setter meg her m kaffen og sjekker nett litt...d er fast!! og j er jo såå glad i brødmat og hvitløksbagiss...hehe...redd j sprekker i morgen tidlig...hehe..

stå på dere også jenter...dette skal vi vel klare?!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...