Gå til innhold

Ang.svangerskapspenger!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg fikk beskjed om at pengene kom inn den 25 fra trygdekontoret i skien.. jeg har mamma perm fra jobben..sendte jo inn papirer på det og leverte på jobben.. samboer skal ikke dele permisjonen med meg bare ha 14 dager perm men de får han ikke betalt for av jobben sin... så jeg venter penger nå den 25 november gikk ut i permisjon 1 november

Tusen takk for svar( selv om ????? tegnene var helt fraværende i det innlegget:))det samme gjelder vel for de fleste trygdekontor håper jeg.Har ikke hørt et pip fra mitt trygdekontor etter søknaden ble sendt i medio oktober, bær vel kanskje ta en telefon, kijpt å stå uten lønn nå sånn like før julegavehandling.

Jeg ringte til trygdekontoret her om dagen jeg også. Siden jeg ikke hadde hørt noe. De sa at alt var greit. Men så ringte jeg tilbake noen dager senere for jeg hadde ikke fått full lønn fra arbeidsgiver siden perm starter 26 nov. Lurte på når trygdekontoret skulle betale ut for de siste dagene. Da sa hun at søknaden var mottat men ikke behandlet. Var en måneds behandlingstid ( det var 1 1/2 måned siden jeg hadde levert den inn). Og hun sa at de betalte ut den 20 i hver mnd, og jeg ville få penger så snart saken var behandlet.

Frustrerende dette med trygdekontoret.

hehe:) jeg ringte inn for og forsikre meg at alt var som det skulle, sånn at jeg ikke skulle stå uten penger denne mnd:)så du burde ringe inn og høre sånn for sikkerhets skyld:)jeg sendte oxo søknad i oktober mnd og fikk svar på tlf da jeg ringte at alt var som det skulle... men husk på og spør om de har konto nr ditt.. de hadde nemelig rotet bort mitt så måtte sende det på nytt:)

lykke til:)

Annonse

Jeg har heller ikke hørt noe fra trygdekontoret, så jeg sendte en mail om de hadde kontroll på alt. Det hadde de og de hadde snakket med begge mine arbeidsgivere, så alt var i orden selvom jeg ikke har fått noe brev i posten. Jeg har allerede fått min førte utbetaling, men det er jobben min som betaler ut svangerskapspengene på samme dato som jeg alltid har fått lønn og så får de det refundert fra trygdekontoret. På en måten går bare lønna mi sin gang som vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...