Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Må man gjøre sånn at man øker med en skje pr dag ved introduksjon av gluten. Da tar det jo år og dag og komme opp i en porsjon.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Jeg har ingen erfaring, men fornuften og logikken min forteller at så lenge h*n ikke reagere etter ett par dager som du har økt mengden, tåler han det. Viss ikke finner du fort ut at han iokke tåler det Veldig klomsete sagt dette her...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Gjorde som LLL forklarer her jeg,bare at jeg blandet glutenholdig grøt med grøt uten gluten.. Etter 3 dager uten reaksjon fikk han liten porsjon med gluten grøt og 1 uke etter det var han oppe i full porsjon
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Vi bynte med grøt uten gluten, når hun var oppe i en porsjon og tålte det godt gav jeg bare en porsjon med glutengrøt. Kom ingen unormal reaksjon på det, så da fortsatte vi bare med litt ris, litt mais, litt hvete og havre og hirse om hverandre:) Spurte hs om det der, hun sa bare at hvis man ammet var det viktig å introdusere gluten mens man enda amma...men det gjelder jo for all ny mat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå