Gå til innhold

provera va hjelper det for?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:)

Var hos gyn i går,har regelmessige blødninger,men fikk provera for å gjøre slimhinnene mer "mottakelig" for evt befruktet egg...

Har lest her inne at de fleste får provera for å få mensen tilbake,mn de må jo kan brukes til forskjellige "problemer" da??

Noen flere med erfaringer?

Annonse

Hvor lenge skal du gå på provera egentlig? Jeg har også tynn slimhinne, men fikk provera i syv dager for å fremkalle mens, for så å begynne på pergo igjen. men viste ikke at det kunne hjelpe mot slimhinne og. men da må man kanskje bruke provera over en lengere tid eller?

Hei.

Jeg skal gå på provera i 3mnd før jeg i fjerde mnd begynner på pergo i tillegg...

Jeg visste ingenting om de pillene før nå,men fikk dem for gyn sa at de gjør slimhinnen mer mottakelig for et befruktet egg...hun sa også at de som får prøverørsbehandling fikk disse pillene for at egget lettere skulle feste seg...

snakka med gyn.idag...hun sier provera hjelper med å gjøre slimhinne tykkere og mykere -dermed mer mottakelig for egg.

skal ta 10 dager fra dag 16..dvs blødning starter 2-3 dager etter pilleslutt hvis ingen spire sitter..altså ca dag 28 i syklus..

vanskelig å forklare,ble rotete :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...