Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Selvom pillene er tatt riktig? Bare lurer på om det skjer.. Har enda ikke fått mensen etter ammeslutt for 5 mnd siden og har svake svake mensmurringer i blant. Kan selvfølgelig ta en test med det er jo så dyrt..er jo mest sannsynlig ikke gravid da..har nesten ikke hatt sex;) og har tatt cerazette riktig..Vanlig å føle det sånn i kroppen selvom man ikke er gravid men ikke har fått mensen enda?
SommerBris Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hei Da jeg gikk på denne blødde jeg hele tiden, sluttet derfor. Men vet også at det er mange som mister mensen. Så det kan være det. Men får du visse symptomer ville jeg nok tatt en test:)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg begynte på Cerazette 10 uker etter at sønnen blei født, dette er 1,5 år siden pluss.. Og jeg ha hatt mensen kanskje 3 ganger på denne tiden.. Vet leger gir ut resept på Cerazette til jenter med kraftige mensen smerter.. Så du er nok kanskje sånn som meg, at du ha mistet mensen...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Enten folk mister mensen eller får den hele tida (jeg var i siste kategori da jeg gikk på dem tidligere i år) så føler jeg at Cerazette alltid gjør noe "rart" med kroppen. Begynte med dem 6 uker etter fødsel men fikk da et sykt kviseanfall og sluttet igjen. Begynte så på dem igjen da jeg slutte å amme ca 4mnd etter fødsel og da hadde jeg mensvondt i to uker før mensen omsider kom. Etter det hadde jeg mens i hytt og pine (hver 14. dag) med unntak av et par ekstra lange sykluser (22 - lange mtp 14dagerssyklusene mine og 44 dager)... Ville nok kanskje tro at minipillen tuller det litt til for deg, men er du virkelig i tvil ville jeg heller spandert på meg en test (billigere å bestille fra nett, feks www.billige-teste.dk)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå