Gå til innhold

Gravid på p-pilla eller cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom pillene er tatt riktig? Bare lurer på om det skjer.. Har enda ikke fått mensen etter ammeslutt for 5 mnd siden og har svake svake mensmurringer i blant. Kan selvfølgelig ta en test med det er jo så dyrt..er jo mest sannsynlig ikke gravid da..har nesten ikke hatt sex;) og har tatt cerazette riktig..Vanlig å føle det sånn i kroppen selvom man ikke er gravid men ikke har fått mensen enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo mulig å bli gravid selv om man tar pilla. kjenner flere som har blitt det. men det høres jo ikke så sannsynlig ut i ditt tilfelle. ta en test er vel det lureste, og kanskje verdt penga. dumt å fortsette på piller om du er gravid.

Skrevet

Hei!

Har ikke noe svar til deg, men sitter her selv med mensmurringer og litt vondt i korsryggen.... Har ikke fått igjen mensen etter fødsel i april, og har gått på Cerazette siden lillegutt var 6 uker.

Tror helt sikkert ikke jeg er gravid, men siden jeg har hatt disse murringene noen dager nå så er det vel uansett lurt å teste seg.

Skrevet

Heisann!!

Jeg har gått på p-pilla (marvelon) i over 10 år og ble gravid selv om pillene ble tatt riktig!!! Legen min fortalte meg at det var ytterst sjelden dette skjedde, gikk også på p-pillen 1 mnd inn i graviditeten - jeg visste jo ikke at jeg var gravid da.. =(

Det er jo ikke bra å gå på p-piller hvis man blir gravid og man må da slutte umiddelbart. Hvis du har mistanke om graviditet bør du ta en test fortest mulig og deretter slutte på p-pillen... heldigvis har alt gått bra for meg, jenta mi er helt frisk hun, men man vet ikke ettervirkningene eller man kan ikke garantere noenting... Jeg kjente ingenting på kroppen min da... Ta en test da vel, den billigste testen koster vel 99,- kroner eller noe sånt...

Lykke til da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...