Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å sende ut invitasjoner til dåpen, selv om alle de inviterte allerede vet når og hvor den blir? og ca hvor mye penger har dere brukt på dåpen, inkludert pynting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med invitasjonene gjør du som du vil med. Noen sender ut, andre ikke. Alle vet når vi skal ha dåp også, men jeg tror jeg kommer til å sende ut invitasjoner i tillegg, synest det er litt koselig da...

Vi skal ha det på hotell, og svigers betaler alt, så jeg vet ikke hvor mye det kommer på... Ja, vi er heldige!!

Skrevet

Vi sender ut invitasjoner ja...de fleste visste vel når og hvor. Maten kostet 2000.- + drikke. Og pynten kostet ikke så mye...kanskje 500.- med servietter, bordkort, lys++

Skrevet

Vi laget invitasjon selv på pcen. Hvis ikke du har anledning til dette selv, så kan du bestille rimelige invitasjonskort med bilde på www.japanfoto.no. Hvis alle vet når barnedåpen er, så er det jo strengt tatt ikke nødvendig med skriftlig invitasjon.

Vi serverte hjemmelaget brun lappskaus med flattbrød og tyttebær til. Kjempe godt og relativt billig. Drikke til maten var brus/lettøl . Vi hadde kjøpt inn masse øl og vin, men dette ble ikke rørt i det hele tatt.

Desserten droppet vi, og serverte bare kaffe/drikke rett etter middagen. Et par timer etter serverte vi kake. Hadde kjøpt en marsipankake, ellers var alle de andre hjemmelaget. Vi hadde ostekake, sjokoladekake, kransekake og eplekake. Vi var 19 stykker, og det var masse masse kake igjen.

Vet ikke eksakt hvor mye penger vi brukte, men tror nok ikke det gikk så mye mer enn 1500 - 2000 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...