Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hei. Jeg skriver ikke så ofte her inne, men jeg skriver dersom jeg har noe og fortelle. Det har jeg nå! Testen ble positiv, og siden jeg bruker.Clearblue sin, så såg jeg det lille gull egget. Hihi.. Vi (jeg) tester kl 08.00, kl 16.00 og så kl. 23.00. Den ble positiv kl 16.00 idag. Kanskje det kan hjelpe oss til at vi kan finne ennå mer nøyaktig tidspunkt eller er det bortkastet? En tanke til neste gang.. *Krysser fingrene for at det ikke skal bli nødvendig* Har ikke noe som helst store forhåpninger om at det skal klaffe første gangen, men vi håper jo selvfølgelig! Vi drar i morgen tidlig. Ønsk meg lykke til!!
solstorm Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Masse lykke til, krysser fingrene! :-)
71jente Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 *********************lykkestøv til deg***********<<<*********>>>************ tenk bare gode tanker!!!
Graco Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 God tur mangen som er i farten nedover for tiden, kjempe kjekt og spennende Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå