Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hvor mye sover og spiser deres 4 mnd gammel baby? Hvor ofte ammer dere pâ natta?
lille-snupp Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 hmmm... Snuppa er 3.mnd og 3 uker, så nå skal jeg prøve å tenke gjennom dagen vi har hatt... Sto opp 08, frokostpupp... Stelling. Så la ho seg i vogga og leste bok (veldig glad i boka si!!) mens jeg spiste frokost og leste aviser... Sovna for første dupp ca. 9.15-10.00. Nu pupperunde, ikke store måltidet men... Stelling.Lekte på leketeppet sitt mens jeg ordna litt i huset. Ny dupp ca 11.15-11.45. Lekte enda mere på gulvet, var med og hengte opp klesvask, tulla litt og sang litt. Ny bleie, pupp, og så ut i vogna på tur ca.12.30. Var ute og rusla til to-tida. Deretter opp for pupp, leking på gulvet og i fanget og så stelling, så klar for å lese litt bok i vogga.. Sovna til home and away (JIPPI), våkna halv fem. Satt i vippestolen og ropte mens jeg lagde middag, låg og lekte litt på golvet med pappan, før han ga ho ny bleie, og nå ligg ho og har en 20 minutters powernap i vogga, men må snart vekkes for å komme seg i seng til 20.00. Om natta står vi opp 1-2 ganger... Sært... ser her at snuppa har begynt å ete veldig ofte i det siste... og ho leker mye på gulvet ja... Jaja, ho er nå fornøyd med tilværelsen !!
tæssejenta Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Lillemann er er 4 mnd om 10 dager og slik så dagen vår ut i dag: Fikk mat i 7 tiden, men sov videre til 8.30. da sto vi opp og tok morgenstellet. Da var han våken i litt over 2 timer, fikk mat kl 10 og sovnet runt kvart på elleve. sov da i 2 timer. Våknet ca kl 13 og fikk mat. Var våken i ca 1 1/2 time før han sovnet igjen. Våknet ca halv fem og fikk mat.Små sov litt videre i armene mine til kvart over fem. ca 19 var det kveldsstell og kveldspupp.Sovnet i halv åtte tiden. Om natten er han oppe 2-3 ganger Når han er våken ligger han mye under babygymen, sitter i vippestolen eller på fanget. Favoritt leken for tiden er å ligge på gulvet og lage hyle- lyder:)
Lillegutt 17 july 06 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Tusen takk for svar. Det var gôy â lese. Kjente meg godt igjen. Lillegutt pleier â vâkne i 6 tia, da er det pupp leke pâ teppet sitt til ca 07h30 og da sovner han i senga si til ca kl 09h30. Da er det pupp igjen med masse kos pâ sofan ogsâ er han sammen med meg nâr jeg ordner i huset, tar meg en dusj osv. Sâ er det ut pâ tur i 11 tia og da sovner han i vogna, noen ganger 30 min eller mer. Kommer an pâ hvor lenge vi gâr tur. Sâ er det pupp og stell ogsâ er han sammen med meg nâr jeg spiser lunch. Han sovner gjerne 30 minutter rundt 2 tia ogsâ er det pupp og stell igjen. Nâ er kl 17h09 og han sovna igjen kl 16h30 og hâper han sover til 18h. Legger han til kvelds rundt 20-21 tia etter bad, kos og pupp. I gâr ga jeg han litt grôt med masse mors melk pâ flaske. Det hjalp ikke noe for han vâkna igjen kl 01 for mat og sov da videre til 06h. Ha en god kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå