Gå til innhold

Kommer alle på 11 mnd seg femmover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør nemmelig ikke pia mi, Runt seg selv, og bakover, men IKKE frem...........

Er det bare hos oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er jo mer og mer vanlig at babyer "hopper over" krabbestadiet og begynner å gå i stedet for!

min er bare 6mnd da..så mer enn det kan jeg ikke svare:)

Skrevet

Mi åla seg bakover fra hun var 7 mnd, når hun ble 9 mnd krabba hun bakover. Hun ble ti mnd før hun krabba fremover, men da hadde vi allerede gitt opp;)

Enten krabber hun/åler seg fremover når det passer for henne selv, eller så hopper hun bare over det stadiet. Hun er ikke unormal i alle fall:o)

Skrevet

Jøss, er det mer og mer vanlig og hpååe over det stadiet???

Hvorfor gjør dagens babyer dette tro?

Skrevet

Det er VELDIG vanlig at de åler seg bakover før de finner knekker koden og kommer seg framover, og dette har jeg hørt fra en helsesøster. Så fortvil ikke, hun finner det nok snart ut(:

Skrevet

Hmmm, ja det er vel det. Men jeg begynner føle press fra alle.

" kryper hun ikke fremmover???" spør alle.

Hun må da være såååå treig....

Blir lei meg jeg da, og skuffa.

Og ser andre unger på 11 mnd både kryper og reiser seg opp.

Sukk

Skrevet

Alle unger utvikler seg forskjellig...du skal ikke være lei deg for at jenta ikke kryper eller reiser seg enda. Hun er ikke dum eller treig av den grunn...en dag, når du minst venter det, så skjer det:o)

Skrevet

Det er urettferdig å sammenligne babyer mot hverandre!!! Jenta di har sikkert mange andre kvaliteter enn det andre har, og hun begynner tidsnok å komme seg fremover.

Tanteungen min verken krøp eller ålet seg fremover. Hun rygget frem til hun en dag sto oppreist ,og tok sine første skritt. Dette gjorde hun 2 dager før 1-års dagen sin! Så det er absolutt ikke bare hos dere!

Skrevet

Hun er tilfeldigvis ikke flink til å prate? Lært seg mange ord eller noe? Vet at det ved flere tilfeller er slik at de konsentrerer seg om én ting i gangen, enten det er snakking eller motorikken,f.eks en som er tidlig å gå konsentrerer seg mest om det og blir derfor litt senere å prate og omvendt?

Uansett:

Ikke bry deg om at folk kommenterer det, skjønner det er sårt fordi det er øyenstenen din det gjelder, men du kan være trygg på at hun ikke vil krabbe bakover resten av livet(:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...