Gå til innhold

halsbrann !

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet noen om det er trygt å ta samarin når man er gravid? har tatt det et par ganger pga ekstrem halsbrann og det hjelper 100%. sto ingenting i pakningsvedlegget eller på nett om bruk under sv.skap. Jeg brekker meg av de skumtablettene så de kan jeg ikke ta..............

Skrevet

vet ikke med samarin, men vet du kan drikke "NYCO" trygt. det er samme greia nesten. Ellers så hjelper mandler og melk for meg.

Skrevet

Jeg tar Gaviscon - det smaker forjævli', men det hjelper da en stund... I tillegg drikker jeg en del melk, for det lindrer litt det også.

Skrevet

gaviscon funker for meg og...iallefall i ett kvarter...

har ik prøvd nyco o.l men skal teste d i håp om at d hjelper bedre enn gaviscon,for d smaker dritt!!!! brekker meg for hver slurk,enda har jeg tøm x antall flasker.......

Skrevet

Gaviscon er mitt beste våpen. Har en sånn eske tabletter i veska hele tiden, en flaske på soverommet(!) og en på kontoret. - Alltid beredt, for halsbrann er pyton. Synes faktisk tyggetablettene er bedre enn den flytende varianten...

Skrevet

jeg hadde voldsomt mye halsbrann de første mnd. da hjalp det bare litt med nyco, men samarin satt som et skudd.

Har ikke hørt noe om at man ikke kan ta det.

Skrevet

Love hearts!! :-) Det er godt og det funker faktisk :-) Har tatt flytende Gaviscon også, men det smaker jo pyton...

Skrevet

Er ikke sikker, men anbefaler det å prøve å drikke Club soda. Har nok samme effekt som Samarinen, da det er mye kullsyre og det bruser.

Det funker ikke med vanlig farris. Club soda inneholder ett annet stoff som farrisen ikke har, nemlig natriumbikarbonat.

Club Soda har hjulpet meg gjennom 2 svangerskap.

Camilla

Skrevet

Jeg kan ikke spise eller drikke noe annet en (FAKTISK JA) Pepsi, marsipan og love hearts på kvelden noen timer før jeg legger meg. Får halsbrann av vann....må drikke pepsi for at jeg ikke skal tørste ihjel...hehe. Ikke helt meg imot da, digger digg jeg.

Skrevet

mange som spiser love hearts....det er jo supert om d funker,for det er jo dødsgodt!!!

Skrevet

Jeg har tatt samarin hver kveld de siste mnd. Hjelper som regel, men visst halsbrannen ikke går over så tar jeg Link tabeletter i tillegg. De smaker godt (peppermynte) og virker hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...