Gå til innhold

Hvor ofte bør baby på 3 uker spise??

Anbefalte innlegg

Har lest at de skal være selvregulerende, altså legges til puppen når de vil.

Tror egentlig min baby får for mye melk. Tror han har hatt litt vondt i magen i dag; men er ikke så lett å vite forskjell på sult gråting og mageknip gråting enda. I dag har han spist med 1 1/2 - 2 timers mellomrom. Det er vel litt ofte?? Han har rikelig med skitne bleier og legger godt på seg virker det som.

Fortsetter under...

hei!

du kan gi ham pupp så ofte han vil ha. det kan jo godt være at babyen din har stort sugebehov. da kan du gjerne prøve å gi ham smokk. det fungerte veldig godt hos oss iallefall, vi hadde det på samme måte som deg. da ble det litt lettere med ammingen og ikke like ofte, selv om annehver time tross alt er veldig vanlig i starten.

mageknip er jo også vanlig. prøv å ta beina opp mot magen hans og la ham få prompe litt. om han promper vet du iallefall at han har luft i magen. du kan prøve å dra ned på melkeprodukter, ikke spise løk etc men etter min erfaring er det en skikkelig jungel å prøve å finne ut hva babyen reagerer på.. så jeg var ikke så nøye på det. Mageknipen går over etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...