Gå til innhold

POSITIV!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv test på torsdag!!! 3stk ble det faktisk.. det var min 4pp og jeg trodde ikke jeg var gravid faktisk..

Lykke til videre alle sammen!

Sprer nå ut MASSE babystøv over dere alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** måtte puste (hehe) ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** det skulle holde til alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!

Suger til me litt babystøv ;-)

Skrevet

oi, GRATULERER!!!

*juble*

Suger til meg masse babystøv.

kos deg max med spiren, og lykke til i tiden fremover :)

Skrevet

Så koselig da!!!

Gratulerer så mye til deg!!!

Lykke til videre og kos deg masse!!

Klem!!

Skrevet

Det er faktisk en ting som var anderledels denne mnd... Jeg testet med el test og så koste vi oss på selve dagen og dagen etter, selv om det ikke var så interesant( hvis du skjønner).. hehe og litt ømt faktisk.. pleier vel å styre unna disse dagene når jeg er øm i magen ...Ingen ekstra kjemikalier for å si det sånn..

Skrevet

lilla sommerfugl

Gratulerer så masse, suger til meg babystøv, har 2 dager til IKM.

Skrevet

gratulerer med spire. kose deg masse med svangerskapet og på 1tri.

Skrevet

Gratulerer!!

Vi kommer snart etter håper vi : )

Klems

Skrevet

Gratulerer med graviditeten!

Takk for masse babystøv! Håper det hjelper og at det det dukker opp 2 streker på min test til helga ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...