lillimedgutt:) Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Positiv test på torsdag!!! 3stk ble det faktisk.. det var min 4pp og jeg trodde ikke jeg var gravid faktisk.. Lykke til videre alle sammen! Sprer nå ut MASSE babystøv over dere alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!! **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** måtte puste (hehe) ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** det skulle holde til alle sammen
babyT Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Gratulerer!!! Suger til me litt babystøv ;-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 oi, GRATULERER!!! *juble* Suger til meg masse babystøv. kos deg max med spiren, og lykke til i tiden fremover
attpåklatt!! Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Så koselig da!!! Gratulerer så mye til deg!!! Lykke til videre og kos deg masse!! Klem!!
lillimedgutt:) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2006 Det er faktisk en ting som var anderledels denne mnd... Jeg testet med el test og så koste vi oss på selve dagen og dagen etter, selv om det ikke var så interesant( hvis du skjønner).. hehe og litt ømt faktisk.. pleier vel å styre unna disse dagene når jeg er øm i magen ...Ingen ekstra kjemikalier for å si det sånn..
Cmoi Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 lilla sommerfugl Gratulerer så masse, suger til meg babystøv, har 2 dager til IKM.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 gratulerer med spire. kose deg masse med svangerskapet og på 1tri.
Suretær Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Gratulerer!! Vi kommer snart etter håper vi : ) Klems
*Bea* & bitteliten Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 Gratulerer med graviditeten! Takk for masse babystøv! Håper det hjelper og at det det dukker opp 2 streker på min test til helga
Gjest Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 gratulerer så mye, og lykke til i graviditeten =) Klem=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå