Gå til innhold

Hva menes med lite bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo klaget på mine smerter med junior for ett lite innlegg siden,men tenkte å høre hva man mener med lite bevegelse? Jeg mener ikke at jeg kjenner masse bevegelse,sånn _jeg_ tenker masse bevegelse er,men jeg kjenner han hver 3 time. Så hva er egentlig mye og lite bevegelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) De er jo veldig forskjellige de her små. Noen beveger seg masse, og noen er litt roligere. Tror det menes om du merker lite i forhold til det du pleier....? Om du kjenner hver 3 time er vel det ganske ofte? Min var mye roligere enn det. Eller...jeg kjente det ihvertfall ikke så ofte som det:)

Skrevet

Nå jeg ble bekymret for lite bevegelse, ringte jeg føden, så ble jeg instruert til å drikke sterk saft med sukker, så legge meg ned, helt uforstyrret og telle antall spark i en halv time. Jeg kjente 6 spark, og hun sa da at 10 spark i løpet av to timer var godkjent. vet ikke om dette er en genrell regel, men dette har jeg fulgt når jeg har blitt bekymret.

men som alltid, en ekstra telefon til føden er alltid en god ide når man er bekymret. Bare ring!

Skrevet

Men om jeg skal snakke om ungen min,som beveger seg ca hver 3 time,så jeg kjenner det,er det da en rolig eller urolig unge? (Mye eller lite bevegelse altså...) I forhold til andre her inne

Skrevet

Jeg tror mye av det kommer an på ungens personlighet. I følge min mor var jeg veldig rolig i magen og min søster var turbo, dette var personligheter som stemte etterpå også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...