RLDO Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hei. Har holdt meg unna en stund siden siste mislykkede forsøk. Føler jeg har trengt det, men har alikevel savnet dere. Har fulgt med litt innimellom og sett at det går litt opp og ned. Gratulerer til alle dere som har blitt gravide og til dere med mislykkede forsøk....jeg føler med dere alle sammen. Håper 2007 blir året det klaffer for oss alle sammen. Jeg begynner med spray igjen i desember og har innsetting i uke 2 sånn cirka, noen flere? Livet mitt har gått litt opp og ned i det siste. Syns dette er tøft jeg.... Har begynnt med akupunktur. Hun jeg går hos satt en nål på meg som skulle gjøre så tankene mine ga litt f.......( mitt store problem er at jeg tenker litt for mye, ikke bare på nytt forsøk men på alt..). Veldig spennende, ble salig og litt flirete der jeg lå. Klem
*sommer* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Hei Synd å høre om det mislykkede forsøket, men det er godt å høre at dere nå er i gang igjen. Selv hadde jeg ikke trodd det skulle være så tøft å gå igjennom IVF, men krysser alt jeg har for at det blir baby på oss alle i 2007. Ville bare ønske deg masse lykke til. Klem
Snooopi Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Godt å se at dere er med i kampen igjen! jeg har stor tro på akupunktur, og jeg ønsker dere kjempemasse lykke til! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå