Gå til innhold

flasketuten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nettopp begynt å pumpe meg for at pappan kan gi flaske om jeg vil ut en kveld. Men jeg har så lite peiling. Han er 6 mnd snart. Kan man bruke hvilken som helst flaske, eller skal det väre en spesiell tut på? altså, er det forskjellig i ulike aldre? har bare kjöpt "vanlige" på butikken jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må være forsiktig med å ha tut med for mange hull i siden du ammer.. hvis du har mange hull så kommer jo melka fortere, og poden kan begynne å heller foretrekke flaska fremfor pupp!

ellers må du vel egentlig prøve deg frem å finne en som han liker!

kose deg ute du:)

Skrevet

hm.. ok. jeg har en nuk-flaske for babyer fra 0-6 mnd. kan jeg bare fortsette med den selv om han er over 6 mnd?

Skrevet

Hei!

Har ikke mye peil, men tror at det finnes ulike flasketuter for ulik alder. Da jeg kjøpte flasketut til poden min kjøpte jeg en som det sto 0-2mnd på ellernoe slikt.. husker ikke helt. Forskjellen er vel, som det står over her, ulikt antall hull i tuten og størrelse.

Se om det står noe på pakka, eller så går det kanskje ann å spørre betjeningen i butikken.. eller kjøpe på babybutikk og spørre der. :D Ikke veldig givende svar dette her men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...