Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 jeg har nettopp begynt å pumpe meg for at pappan kan gi flaske om jeg vil ut en kveld. Men jeg har så lite peiling. Han er 6 mnd snart. Kan man bruke hvilken som helst flaske, eller skal det väre en spesiell tut på? altså, er det forskjellig i ulike aldre? har bare kjöpt "vanlige" på butikken jeg.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 du må være forsiktig med å ha tut med for mange hull i siden du ammer.. hvis du har mange hull så kommer jo melka fortere, og poden kan begynne å heller foretrekke flaska fremfor pupp! ellers må du vel egentlig prøve deg frem å finne en som han liker! kose deg ute du:)
Muffinsmamma Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 hm.. ok. jeg har en nuk-flaske for babyer fra 0-6 mnd. kan jeg bare fortsette med den selv om han er over 6 mnd?
Duddlidu Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hei! Har ikke mye peil, men tror at det finnes ulike flasketuter for ulik alder. Da jeg kjøpte flasketut til poden min kjøpte jeg en som det sto 0-2mnd på ellernoe slikt.. husker ikke helt. Forskjellen er vel, som det står over her, ulikt antall hull i tuten og størrelse. Se om det står noe på pakka, eller så går det kanskje ann å spørre betjeningen i butikken.. eller kjøpe på babybutikk og spørre der. Ikke veldig givende svar dette her men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå