Gå til innhold

Kynnere,,, Hvem vet eller har kommentarer..please?

Anbefalte innlegg

Hei, har de siste dagene hatt en mage som strammer seg både når jeg sitter, går eller ligger,men gjør ikke særlig vondt.Er det ikke slik at kynnere strammer mens rier gjør vondt? Har vært til undersøkelse og hadde litt kort cervix (2,8) når jeg var i uke 29. Nå er jeg i 33 pluss 3dg. Er det ikke mye å ha kynnere flere ganger i timen? Eller skal jeg bare ta det med ro? Blir litt gal av å gå å tenke på en eventuell for tidlig fødsel nå..Har jo ikke termin før nyttårsaften!!!

Fortsetter under...

Er ikke uvanlig å ha vonde kynnere. Er visst bare av gammelt at de ikke gjør vondt og stopper når man endrer stilling. Men hvis man har mange sammentrekninger iløpet av 1 time, og de gjør vondt, så skal du ringe føden. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite vet du =)

Annonse

Takk for svar...hvis det fortsetter sånn så skal jeg ringe å høre med føden. Nå sitter jeg i ro sånn at jeg kan telle hvor mange i løpet av en time..Er litt mer vanskelig å telle mens man trasker rundt i byen ;-)

Tror også at barnet dytter seg opp mot mageskinnet av og til slik at det kjennes stramt ut. Ser veldig rart ut når magen buler opp på den ene siden he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...