Gå til innhold

November: Yippy!!!!!!! Jeg fikk en liten jente! :)


tvillingj-83

Anbefalte innlegg

Onsdag 8.november ble jeg mamma til en NYYDELIG liten datter:o)

Det begynte med svake rier mandag 6. november (fikk time til overtids kontroll på sykehuset) ble satt igang med stikkpiller, men funka dårlig.. Riene tok seg ikke skikkelig opp som de skulle før på 3 pille, da hadde jeg ganske vondt, men til min store skuffelse bare 4cm åpning :/ Fikk etterhvert fødestue, de satt igang drypp og jeg supet lystgass. Det hjalp ikke for smerten, men var fint å ha noe å konsentrere seg om.. Fikk også fentanyl, et stoff som gjorde meg skikkelig gira (kunne spøke og le mellom riene..))

Men ingenting mer skjedde.. Fosterlyden var fin og alt så bra ut med babyen.. Den virkelig storkoste seg der inne!! De festet også elektroder på hodet til babyen (hun lå visst ganske høyt oppe noe som gjorde at ting gikk ganske seint...

8. november (samme kvelden), ble det foretatt Ultralyd der de konstaterte at hodet hadde dreid seg for tidlig i bekkenet, (fikk litt panikk da Legen kom og prata om keisersnitt...) Og det ble det!!

Klokka 20: 43 Ca 1time senere ble jeg mamma til en vakker jente.

Jeg gråt og gråt, var så lykkelig, samtidig savnet henne MASSE med en gang jordmor tok henne ned til sin utålmodige pappa - det var stas:)) Hun kom 16 dager over tiden, veide 3890 gram og målte 50 cm.

Etter 1uke på sykehuset var det godt å reise hjem sammen med min lille familie :)

 

Ønsker alle som venter lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse!!! Håper det snart er min tur..eller det er det jo uansett på en måte.. Har termin i dag, så om maks 2 uker skjer noe uansett:)

 

kos deg masse med lille jenta di:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...