Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Det er snart 6 uker siden fødselen og renselsen er snart ferdig. Går uten truseinnlegg innimellom også. La merke til for noen dager siden at restene lukter ganske stramt. Kan jeg ha fått infeksjon?
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Var litt stram lukt her også, men det var ingenting galt sa legen
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Luktet litt vondt hos meg og rundt den samme tiden du er i nå. Men det gikk over. Hos meg tror jeg det bare var de siste restene som hadde ligget en stund som skulle ut.
Mamsen86 Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Det lukta litt dritt her å.. Men det var egentlig helt frem til nå, hehe! Var 6 uker siden på søndag.. Men nå er det i orden - fikk beskjed om at alt var bra der nede! Så det går nok over!
MorTilPrinsesseOgLitenSpire Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Var sånn hos meg også, men legen sa at det var helt vanlig at det luktet litt. Fikk beskjed om å komme tilbake hvis det VIRKELIG luktet ille. Så alt er nok i orden, ser du!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå