Gå til innhold

Shit, jeg "blør" igjen... (ekkelt!)


Gjest

Anbefalte innlegg

...eller noe lignende...

Etter en deilig formiddagslur i dag, måtte jeg på do, og sjekket som vanlig 0:) papiret...

Masse brun "utflod" !!!

Hva betyr d da???

 

Aldri hatt slikt før jeg.

 

Var hos legen etterpå ifbm sykemelding for influensa/omgangssyke, og han sa at fargen på slikt hadde lite å si for om d evnt var en abort på gang...

 

Merkelig.

Det renner ikke, men kommer når jeg tørker meg på do.

 

Noen som har opplevd d samme?

Erfaringer?

 

Har ingen smerter el noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda moniccen!!

 

Ikke godt å si..

Vil bare *klemme litt på*

Ønsker deg lykke til videre...

Men, det er vel et godt tegn at du ikke har vondt!

God bedring... godt mannen kommer snart hjem!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, sånne ting er tydeligvis vanskelig å si!!

 

Jeg har hatt sånne blødninger/farget utflod lenge, ikke noe i veien med baby.

Men hun som hadde utskrapning i dag morges hadde visst nesten ikke noe blødning, likevel gikk det galt.

 

Men som legen min sa; små blødninger er som regel et tegn på at du bør ta det med ro, og at du bør ligge så mye som mulig til det går over.

slutter det ikke, eller det blir mer, ring legen igjen..

 

klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde to dager med helt brun utflod. og flere dager med friskt blod, men bare litt på dopapiret.

en gang satt jeg på do og "tisset" fra feil hull, da vardet også friskt blod som kom ut.

 

Likevel er alt i sin skjønneste orden:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, får vel bare krysse fingrene jeg også...

Vente og se.

 

Skjer ikke noe mer foreløbig, heldigvis.

 

Ooooorker bare ikke begynne helt på nytt igjen, har jo slitt meg igjennom 8 uker m kvalme nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt mørkt blod på papiret i litt over et døgn. Kùn som du sier på papiret... Ble veldig bekymret da jeg ikke har blødd i de to tidligere svangerskapene... Ringte legevakten, og fikk der beskjed om å ta det helt med ro. Ligge å slappe av, å se ann hva som skjedde videre. Men klarte ikke å roe meg helt med det, så på kvelden ringte jeg direkte til sykehuset. Der fikk jeg beskjed om å se det ann til neste dag, men om jeg fortsatt hadde litt blødning så ville de ta meg inn til en ultralyd. De ga utrykk for at det var mest for at jeg ikke skulle bekymre meg unødig, for hverken jeg eller spiren min hadde hatt godt av det. Og de sa at det var veldig vanlig å blø, og at brunt blod var bedre enn friskt blod... Tror faktisk at de ble litt overasket selv nesten, da de fant ut at det ikke var liv der... Min lille spire hadde sluttet å vokse rundt uke 6, og jeg skulle vært 11uker. Ingen tegn til abort, kroppen min var egentlig "fortsatt gravid".

 

Så jeg tror nesten at jeg hadde maks uflaks! For magefølelsen min sa meg at dette ikke gikk bra hele veien, men jeg sov faktisk godt natten før jeg fikk vite dette. For de på sykehuset overbeviste meg at dette kom til å gå bra.

 

Krysser fingrene for at du er blandt de som er bevis for det jeg ble fortalt stemmer. Altså at den lille spiren din holder seg godt fast inne i magen din:-)

 

Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så skummelt.Men tror du bør legge deg ned og slappe av(så mye du klarer)....Håper alt går bra.

 

lykke til.

 

klemmer på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Ja jeg har tenkt på d, om jeg skal be om en UL for å være sikker...

Skal egentlig til jordmor på mandag, men d er vel enda for tidlig å høre noe hjertelyd med en doppler (tror jeg d heter) da?

 

Men hvis d fremdeles kommer slik farget utflod/blod, tror jeg jeg skal be henne henvise meg til UL.

 

Går fremdeles bra nå da, puster lettet ut etter hvert dobesøk :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme nå - brun utflod i trusa og BITTELITT på papiret av og til - men som regel er det ingenting... Vet ikke hva det er men jeg har det av og til når jeg ikke er gravid og!!

Hadde det med forrige mann også men fikk da beskjed om å ta det lit piano....

Æsj nå blejeg litt stressa selv jeg. Er straks 11 fullgåtte--- orker ikke at det skal skje noe NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :)

 

Ja, d stoppet d faktisk opp igjen...

Håper d varer.

 

Krysser fingrene, og sier til meg selv at "det går bra!!!" :)

 

Sykemeldt i ei uke, med beskjed om å ta d rolig. Så nå skal jeg bare pusle huset, og kose meg. Brodere litt på adventskalenderen :)

 

Takk til alle som bryr seg, det er så godt å få ut frustrasjonene og tankene her inne. Er liksom grenser for hvor mye av dette mamma orker å høre på *ler*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...