Gå til innhold

Rhesus - og gravid med nr 2!!!hjelp!!!

Anbefalte innlegg

i mitt første svangerskap gikk alle slike rhesus prøver fint. ingen antistoffer å finne. Jeg er B -. fødselen endre med keisersnitt, og lille gutten min var rhesus +. så jeg fikk en sprøyte, slik som prosedyren der er.

jeg har ikke hatt noen aborter eller noe som jet veit om i disse 2 årene som har gått, men jeg er nå gravid med nr 2 har kommet i uke 13 og fikk nå vite at de har funnet spor etter antistoffer i blodet mitt (etter de rutinekontrollene de tar)!!!jeg har jo fått den viktige sprøyta!!!!!

hvorfor i all verden skjer dette????hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7084600-rhesus-og-gravid-med-nr-2hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

legen har ferie, det var legesekretæren som ringte og hu har ikke så mye peil på det. alt jeg veit hitill er at jeg må ta ny prøve snart for å se om antistoffene har økt.

men det er jo for dumt at dette skal skje når jeg har fått sprøyta forrige svangerskap. husker de ga meg den i låret og at de sa det.

skal til legen til uka og får nok litt mer svar da..håper jeg.....

men jegt veit veldig lite om dette annet an det ikk er bra for babyen.

jeg blir jo veldig bekymra nå.

Håper du får gode svar fra legen din da. Etter det jeg har leat, så trenger ikke dette gå så veldi galt heller, det eneste er at du må ta hyppige blodprøver for å se om du begynner å produsere antistoffer mot barnet etterhvert.

Men skjønner jo at du blir engstelig og har mange spørsmål. Av og til funker ikke ting akkurat slik de skal, er ikke godt å si hva som har skjedd siden du har antistoffer i blodet nå. Det har sikkert legen et godt svar på. Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...