Gå til innhold

Blir gravidsymptomene borte ved MA?

Magiska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I mitt tilfelle ,så oppdaget jeg ETTER at jeg hadde mistet,at symptomene hadde vært fraværende ganske lenge. Jeg var bl.annet plaget med smerter i korsryggen,med engang jeg var blitt gravid nesten. Og når jeg tenkte etter,fant jeg ut jeg ikke hadde hatt dem siden 20.oktober,,(han døde sannsynligvis i uken før 20.okt-uka.)

Og tålte å drikke kaffe igjen, hadde vært så frisk og kvikk de siste ukene. Men jeg tenkte aldri på det da, først etter aborten at det kom til meg. Liksom brikkena falt på plass da.

Man vet jo at når man har passert 3 mnd/12 uker, så bruker det å bli mindre plager og man føler seg kvikkere. Så det trodde jo jeg også,for det kom så naturlig å bli kvikk etter passerte 3 mnd... (min døde i uke 13++,eller 14, og har nok mista symptomer da etterhvert..)

Men jeg vet ikke om man skal gå rundt å kjenne etter hele tiden om man har symptomer, skjønner jo at man kan bli veldig bekymra.

Så mye blir ødelagt hvis man går og tenker på at man kan miste og har jeg symptomer..

For desverre,så er det ingenting man kan gjøre med det..

Og så er det så bra, at det er ikke "smittsomt"..som jordmor sa til meg: man kan ikke lese seg frem til en abort..

Men redd kan man bli..og da bør man sjekke det heller ,slik man ikke trenger å gå og være redd..

Oj,ble litt mye her,men en jeg hadde tenkt å skrive...

Vell..håper det går bra med deg..?

Klem

Jeg var 7 uker på vei da jeg dro på UL for å sjekke om alt var ok. Jeg hadde tidligere hatt mange graviditetsymptomer, som kvalme, tretthet, ømme bryst osv. Disse symptomene ble borte ca 3 dager før jeg fikk komme på UL. Det bekymret meg.. Og 2 dager før jeg dro på UL begynte jeg også å blø og fikk menssmerter, så jeg fikk komme på sykehuset raskt. Der så de at den lille ikke hadde hjerteslag, og at den hadde sikkert vært død i en liten ukes tid.

Grusom opplevelse...!

Vi vil likevel prøve igjen nå, men har angst for MA og SA, og å plutselig miste graviditetsymptomene. Jeg mistet ganske tidlig, i forhold til mange andre her ser jeg.

Håper alle får bedre lykke neste gang! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...