Gå til innhold

Kan jeg virkelig være gravid allerede??

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp sluttet på p-piller (tok siste pillen 19. oktober) og de siste par ukene har jeg følt meg så rar i kroppen. Fikk først vondt/press helt nederst magen i flere dager. Så fikk jeg et par dager med veldig rar/mye utflod (blank med litt brunt/blod i) og så forsvant det. Nå har jeg så ømme pupper at jeg kjenner det i puppene når jeg går. Kan jeg virkelig være gravid allerede? Vi har jo nesten ikke rukket å prøve?!

Når kan man forvente at mensen er tilbake etter å ha slutte på pillene? Og når vil en eventuell graviditet kunne vise på en test?

Fortsetter under...

Saa vidt jeg har hoert er det fullt mulig aa bli gravid uten aa faa mensen tilbake igjen etter p-pille slutt, saa en mulighet for at du er gravid finnes nok. Vet ikke helt naar du kan teste siden det er vanskelig aa si hvordan syklusen din er naar du har gaatt paa pillen men naa har det jo gaatt cirka 26 dager siden siste mens. Jeg hadde nok testet hvis jeg var deg! Naar det er sagt kan det sikkert skje mye rart med syklusen/kroppen etter p-pilleslutt.

har du lett etter sykmptomer da?

jeg ble gravid bare noen uker etter pillestopp. men så kom eggløsningen halvannen uke etter jeg trodde, dvs forlenget syklus med tre og en halv uke, så det tok litt tid før jeg fikk pos test. men mulig er det!!

tror de sier at symptomene kan begynne fra uke 5 ca,,,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...