Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk helt sjokk da jeg så at kl var blitt 1530, og jeg gikk fortsatt rundt i morgenkåpe... Det eneste jeg har gjort i dag er å dusje, spise frokost og surfe på nettet. Rakk akkurat å ta på klær og sminke før samboer kom hjem 1545. Så dere som har dårlig samvittighet for bare å ha ryddet litt ol. kan bare slappe av, det finnes i hvertfall en (les meg) som garantert får mindre ut av dagene.

Fortsetter under...

hehe:) er sånn jeg er oxo det.. bortsett fra i dag.. har gått en tur(som resulterte i mega vondt i bekkenet og enda vondere for og gå) så skal pent fortsette med og være sløv til lille gutt kommer hehe.. vi fortjener det:)

jupp:) står lenge i dusjen hver morgen og hopper rett i kosedress:) hehe oxo prøver jeg og få gjort litt fornuftig da.. hehe kan jo ikke bo i rot:) ellers så er jeg mye hos mamman min:) sitter der og skravler og spiser smulteringer og pepperkaker:) hehe bare koser oss de dagene hu har fri fra jobb:)

Meget sløvt her også ja :o) i dag har jeg dassa rundt i joggebukse, lagd litt julegaver, surfa (ikke rent lite heller) på nettet, vaska babytøy og ellers gjort ingenting!!! Hadde egentlig tenkt å begynne å vaske ned badet til jul- men jeg gadd rett og slett ikke i dag :) er bare sløv!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...