Gå til innhold

angående SF mål

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jupp:) håper han kommer før termin hehe..hun som tok ul på meg nå 16 oktober mente at terminen min som er 17 desember er feil og at den er 24 november.. så får se.. hehe.. men han ligger nok langt nede ja... magen min har ikke hvert noe stor i svangerskapet i det hele tatt.. har ligget under linjen hele tiden....

Kjekt å ikke ha stor mage! Du bærer vel barnet annerledes, mer inni deg. Og om den vokser som den skal har det ingen betydning at den ligger under linjen. Mange ligger langt over også... Legen din hadde nok reagert hvis det hadde vært noe!

jupp han hadde nok det.. har målt meg rundt midjen og der er jeg 108 så det er vel normalt?? kjenner han beveger seg masse så da er vel alt i skjønneste orden.. hehe men magen min har altid vært veldig langt nede men er sunket en del nå

Jeg var på sykehuset for en ul. sjekk for noen uker siden. Da nevnte jeg dette med symfysemål for legen. Hun sa at det var veldig vanskelig å måle dette nøyaktig. Ikke sikkert at toppen på livmoren nødvendigvis lå "opp" hver gang. Og at vanlig allmennleger ikke nødvendigvis målte helt rett. Jeg går ikke til jordmor, så denne målingen er litt så som så i mine øyne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...